Regen, regen , regen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bart & Age Belonje/Posthumus. - WaarBenJij.nu Regen, regen , regen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bart & Age Belonje/Posthumus. - WaarBenJij.nu

Regen, regen , regen

Door: Age

Blijf op de hoogte en volg Bart & Age

07 November 2014 | Thailand, Bangkok

Beste allen, een hiaat in de verslagen door slechte internetverbindingen hier.
Van Bangkok naar Chang Rai gevlogen op zaterdag 1 november, weinig interessante plaats, wel een hele grote avondmarkt waar we met plezier rond gelopen hebben.
Hier verkochten ze weer de krekels en larven die in bamboe leven. een mandje met levende larven gaan even in de frituur, ook de krekels gaan van de hand als de zakjes patat van Bram Ladage.
Zondag op het vliegveld ons aangesloten bij de andere Sawadee reizigers die toen al bijna 48 uur onderweg waren.
Van een dame kwam de koffer niet mee, die werd dagen later nagebracht.
In de bus naar de grens met laos, De Mekong is de grens rivier, sinds kort is er een brug. Maar denk niet dat je even van het ene land naar het andere kunt lopen. Uit de bus naar de Thaise douane, shuttle bus in die je over de brug brengt, daar de koffers er weer uit en een visum laten maken, en weer de bus in die uit Laos komt, Toch nog redelijk op tijd in ons eerste hotel.
Maandag verder naar een plaats waar we de naam niet kunnen onthouden,
Vervolg van de reis zie verslag Bart.

• 08 November 2014 - 13:56

Neeske:

De eerste dagen zijn al weer voorbij en zo te lezen nogal erg nat en modderig! Ik zag ook het verhaal van Bart op FB. Wel goed van jullie om zo sportief bezig te zijn maar een paar dagen luxe is toch ook wel fijn.
    Die krekels etc zie ik niet zo zitten,jullie eten ze wel?
    Hier schijnt nu de zon dus november tot nu toe is nog niet slecht geweest.

Tot het volgende verhaal
    Groetjes