BANGKOK - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bart & Age Belonje/Posthumus. - WaarBenJij.nu BANGKOK - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bart & Age Belonje/Posthumus. - WaarBenJij.nu

BANGKOK

Door: AGE

Blijf op de hoogte en volg Bart & Age

31 Oktober 2014 | Thailand, Bangkok

De geur van lemon-grass, bakken en braden, uitlaatgassen, de georganiseerde chaos waar alles op z,n pootjes terecht komt, ja hoor we zijn er weer Bangkok.
Altijd lekker hier weer te zijn, maar het moet niet te lang duren.
In ons vertrouwde hotel, waar men ons inmiddels kent, voelen we ons helemaal thuis. Hoeveel jaar komen we hier al, we zijn de tel kwijtgeraakt.
Binnen het uur na de landing stonden we al buiten om een taxi te pakken, dat is ook wel eens anders geweest met lange rijen voor de immigratie beambte.
De taxichauffeur kende z,n vak, lange rij om links af te slaan ? Gewoon de rechts blijven rijden en er op het laatste moment je er tussen drukken, maar geen getoeter of opgestoken middelvingers, we waren in een mum van tijd in ons hotel.
Morgen vliegen we naar Chang Rai, waar we ons overmorgen aansluiten bij de groep uit Nederland voor de 30 dagen Laos.
Zijn zijn dan zo' n 24 uur onderweg geweest, wij zijn alweer aangepast aan de tijd hier, maar waren woensdag ook aardig uit ons ritme, als we gingen zitten sliepen we.
Tot de volgende keer.

• 31 Oktober 2014 - 17:19

Rinus Raas:

Age je Bart

goed om te lezen dat jullie veilig zijn gearriveerd in bangkok en dat jullie aan jullie vakantie kunnen beginnen, heel beel plezier daar, en zien uit naar jullie volgend bericht
    Groetjes Rinus en Jos.

• 31 Oktober 2014 - 18:00

Neeske:

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad en nu bijna door naar de"groep". Hopelijk is het een leuk gezelschap??!!
    Dit weekend in NL worden zomerse temperaturen verwacht dus de tuin kan ik winterklaar maken en jullie groene bak gebruiken!!
    Succes met jullie verdere reis en we zien wel wanneer er wat gemeld wordt.

• 31 Oktober 2014 - 22:18

Nelleke:

Dag Bart en Age,

Mooi dat jullie na een lange vlucht weer vaste voet aan vaste grond hebben.
    Geniet van jullie vakantie en zal met plezier jullie verslagen en foto's tegemoet zien!

• 01 November 2014 - 22:20

Groetjes Uit Capelle! :-):

Goed om te horen dat jullie goed zijn aangekomen! En zo te lezen kunnen jullie geacclamatiseerd aan de rondreis beginnen! Heel goed! Have fun en doe voorzichtig!

We hopen dat jullie regelmatig internetverbinding zullen hebben om ons weer van jullie belevenissen mee te kunnen laten genieten!

Groetjes,
    M&M