Aftellen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Bart & Age Belonje/Posthumus. - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Bart & Age Belonje/Posthumus. - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Age.

Blijf op de hoogte en volg Bart & Age

24 November 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

Het aftellen is begonnen, donderdag gaan we naar Bangkok waar we ons ook weer op verheugen.
We zijn dan weer in ons vertrouwde hotel, waar we al een paar keer eerder waren.
We moeten nog de minibus bespreken en proberen zo vroeg mogelijk te vertrekken, om de eindeloze files na 16.00 uur te vermijden, waar we vorige keer zo lang in vast zaten.
Hier is het de laatste dagen erg warm, het weer is niet erg stabiel, met een onrustige zee.
'S-avonds is het nog steeds genieten van de zwoele avonden, lekker eten op het strand, we zullen dat missen.
Zulke avonden hebben wij soms maar eens per jaar.
Iedere ochtend is er de slag om de banken bij het zwembad, er zijn veel meer gastn dan er banken zijn, dus staat men vroeg op om met de handdoek een bank
te reserveren, dan zijn er niet genoeg kussens voor de banken, en dan zijn er ook echtparen die 4 plaatsen bezet houden, omdat de een in de zon wil liggen en de ander niet.
vermakelijk schouwspel iedere ochten.
Wij hebben vandaag geen banken, moeten we maar eerder opstaan.
We zijn steeds op jacht naar een leuke bungalow of kamer voor volgend jaar.
Jullie zien dat we ons nog niet vervelen.

Groeten, Age en Bart. White sand beach, cookies hotel.

• 24 November 2013 - 12:39

Rinus Raas:

Age en Bart

Geniet nog even van Bangkok en dan wensen we jullie een heel goede terugvlucht
    Hopen jullie weer snel te treffen

Liefs
    Rinus en jos