White sand beach. - Reisverslag uit Kuaotunu, Nieuw Zeeland van Bart & Age Belonje/Posthumus. - WaarBenJij.nu White sand beach. - Reisverslag uit Kuaotunu, Nieuw Zeeland van Bart & Age Belonje/Posthumus. - WaarBenJij.nu

White sand beach.

Door: Age

Blijf op de hoogte en volg Bart & Age

16 November 2013 | Nieuw Zeeland, Kuaotunu

White sand beach is het langste strand hier op het eiland, we maken dan ook iedere dag een strandwandeling, dan weer naar links dan weer naar rechts, onderweg willen we dan wel eens in onze stam-strandtent neerstrijken voor onze vaste traktatie die we dan verdient menen te hebben.
Op 12 november idem dito, maar Bart wilde niet zo veel ijs in zijn mango-shake , waarschijnlijk heeft de jongen nu aangevuld met kraanwater, met het gevolg dat we aan het eind van de dag allebei ziek waren.
Het verjaardagsdiner houden we tegoed.
Het weer is nog lang niet stabiel, vooral tegen de avond stevige regenbuien,
Alle op het strand opgebouwde restaurants moeten dan weer hals over kop opgeruimd worden.
Het strand is 's avonds een groot restaurant, ieder restaurant doet z' n best er zo aantrekkelijk mogelijk uit te zien, met lampions en alle soorten van kerstverlichting.
We hebben de helft er al weer op zitten, maar eerst moeten de boeken uitgelezen, Bart kreeg van mij de biografie van Steve Jobs, de grote man achter het Apple concers, een dikke pil, daar is hij wel even zoet mee.
Verder hebben we leesvoer en reisbeschrijving van onze volgende reis naar
Myanmar (Birma), bij ons zodat we ons een beetje daarop kunnen voorbereiden
Tot de volgende keer.

• 16 November 2013 - 07:49

Guus En Petra:

Leuk weer jullie verslag te lezen ...en Birma is een goede keus!

Wij zijn nu in Noord Cyprus en hebben het naar onze zin.
    Heerlijk weer en een goed hotel!

Guus en Petra

• 16 November 2013 - 12:47

Ada Van Der Linde:

Ha Bart en Age,

Inderdaad leuk om het te lezen. En wij zitten in Nederland. Met de herfst die volop aanwezig is. Heerlijk.

Als je thuiskomt, gordijnen dicht, houtkachel aan, lampen aan kaarsje op tafel. heel knus.

Geniet van jullie mooie reis en tijd.

Groetjes,

Arie en Ada